شرایط گارانتی Apple

خریدار محترم

1-استفاده ، نگهداری و یا هرگونه کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی.
2- خرابی به دلیل استفاده از هرگونه وسایل جانبی ویا غیر استاندارد تایید نشده از سوی شرکت.
3- اقدام به سرویس ، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیر مجاز خارج از مراکز مجاز شرکت پیشروسرویس.
4- شکستگی، اثرات ضربه خوردگی و یا هرگونه تماس با مایعات و رطوبت خوردگی دستگاه.
5- مخدوش شدن یا دستکاری شماره سریال (IMEI) در کارت گارانتی و یا در محصول.
6- نصب هرگونه نرم افزار و برنامه تایید نشده توسط شرکت.
7- فراموشی Apple ID، مشخصات آن و یا رمز ورود آن به عهده مشتری می باشد و شامل گارانتی نمی باشد.
8- در صورت فعال بودن گزینه Find my iPhone در روی دستگاه به عهده مشتری میباشد و شامل گارانتی نمیباشد.
9-گارانتی محصول تنها شامل محصول بوده و اقلام از قبیل باطری،شارژر، کابل و مواد مصرفی و غیره شامل آن نمی‌باشد.

این ضمانت شامل عدم کارکرد صحیح گوشی به دلیل مشکلات مخابراتی نمی باشد. این ضمانت نامه شامل لوازم جانبی از قبیل کاور ، شارژر ، هندزفری ، هدفون ، باتری ، کارت حافظه و دیگر متعلقات نمی گردد. قبل از ارائه گوشی برای خدمات ، لطفا هرگونه اطلاعات شخصی شامل دفترچه تلفن ، پیامهای کوتاه ، عکس و فیلم را از گوشی پاک نمایید.همچنین سیم کارت و کارت حافظه رانیز از دستگاه خارج نمایید. خدمات در صورت نگهداری و بازیابی اطلاعات و همچنین کارتها مسئولیتی نخواهد داشت.
مشتریان محترم توجه داشته باشند که تاریخ گارانتی مدت زمانی است که روی کارت گارنتی ذکر شده و این تاریخ گارانتی ربطی به تاریخ خرید یا فاکتور فروشگاه ندارد.

مرکز اطلاعات مشتریان پیشرو سرویس: 02154761